Het aftellen gaat beginnen - Reisverslag uit Oostelbeers, Nederland van Maud Deenen - WaarBenJij.nu Het aftellen gaat beginnen - Reisverslag uit Oostelbeers, Nederland van Maud Deenen - WaarBenJij.nu

Het aftellen gaat beginnen

Door: Maud Deenen

Blijf op de hoogte en volg Maud

27 December 2015 | Nederland, Oostelbeers

Pfoe, nu gaat 't al een beetje spannend worden en gaat het aftellen beginnen! Morgen over een week zal ik onderweg zijn naar Schiphol voor mijn avontuur in Zuid-Afrika! Vrijwilligerswerk doen, bij de Zuid-Afrikaanse kindjes in Port-Elizabeth, het zal iets zijn om nooit te vergeten.. Je gaat niet zomaar voor een half jaar ver weg, daar moet veel voor geregeld worden. Zo kostte onder andere mijn visum aanvragen veel moeite, Den Haag werd daardoor een bekende stad voor mij haha. Maar dan moet ik nu ook al na gaan denken wat ik allemaal mee moet nemen en hoe ik dat allemaal in mijn koffer ga krijgen. Pfoe dat wordt een hele klus, want 23 kg en 8 kg handbagage is toch niet echt veel. Dus dat wordt selecteren in kleren enz. en daar maar dingen gaan kopen. Deze dagen nog gezelligheid in Nederland, afgelopen dagen met kerst en oud en nieuw nog gezellig vieren met mijn vriendinnetjes, die ik ook zeker zal gaan missen! Nog laatste voorbereidingen, zoals het kopen van een fotocamera, want de mooie momenten en plekken in Zuid-Afrika moeten toch zeker wel vastgelegd worden. Nu nog maar eens even naar mijn koffer gaan kijken.. En trouwens, als ik aankom in Port-Elizabeth geeft de weersverwachting 28 graden aan!! Dus een mooi vooruitzicht :D

  • 27 December 2015 - 18:42

    Fleur:

    Ik ga jou ook missen Maudje, maar je gaat het super naar je zin hebben. Trots op je, kussies

  • 28 December 2015 - 10:54

    Jeanine:

    nou maud voor jou straks een hele bijzondere oud-en nieuw: met het vooruitzicht op een bijzonder 2016. Ik gun jou een fantastische reis en een prachtig 2016!

  • 28 December 2015 - 15:40

    Manon Vogels:

    Wat leuk om zo opeens weer eens iets over jou te horen! Ben benieuwd naar je verhaal

  • 28 December 2015 - 16:57

    Buuffie Wendy:

    Veel succes en plezier in Zuid-Afrika!!!

  • 28 December 2015 - 18:09

    Tante Angelique:

    Stoere Maud! Veel succes en een goede reis. Je gaat een bijzondere tijd tegemoet, ga genieten van de mooie dingen die op je pad komen!


  • 30 December 2015 - 09:40

    Tante Seth :

    Lieve Maud, wat ga je een super uitdaging tegemoet !! Ik wens je alvast veel suc6 met de voorbereidingen, inpakken etc. Liefs !

  • 02 Januari 2016 - 10:33

    Familie Deenen,plataan:

    Hej die Maud, wordt nu echt aftellen, het nieuwe jaar is begonnen,voor jou een heel bijzonder jaar, veel succes met de voorbereidingen, en geniet ervan, voor je het weet is het voorbij.
    Veel plezier
    Ome Frans en tante Angeline

  • 04 Januari 2016 - 09:55

    Papa:

    Wat zal ik jou missen Maud < grapje >

  • 04 Januari 2016 - 10:08

    Papa:

    Of toch wel ? :-)

  • 04 Januari 2016 - 11:32

    Tante Elly Van Beers:

    Lieve Maud, veel reisplezier en geniet, groetjes vanaf 't Drieske.

  • 05 Januari 2016 - 22:32

    Mama:

    Hoi lieve Maud,
    Wat fijn dat de reis goed is gegaan.
    Nu gaat het Afrikaans avontuur beginnen, je bedje is al gespreid en de koffer uit gepakt.
    Fijn een nachtje bij slapen.
    Ik ben super trots op jou .
    Liefs en een dikke knuffel mama xxx
    .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maud

Actief sinds 19 Dec. 2015
Verslag gelezen: 300
Totaal aantal bezoekers 10314

Voorgaande reizen:

04 Januari 2016 - 26 Juni 2016

Vrijwilligerswerk in Port Elizabeth

19 December 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: