Goed aangekomen - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Maud Deenen - WaarBenJij.nu Goed aangekomen - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Maud Deenen - WaarBenJij.nu

Goed aangekomen

Door: Maud Deenen

Blijf op de hoogte en volg Maud

05 Januari 2016 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Lange reis was het, maar ik ben vanmiddag gearriveerd in Port Elizabeth in Zuid-Afrika. De reis was goed verlopen en het overstappen ging ook goed. Alleen bij de lange vlucht (tweede vlucht) zat ik niet op een fijne plek, recht voor de wc. Ook deden mijn benen pijn en kon ik bijna niet slapen, maar ik heb het overleeft. Wanneer we op het vliegveld aankwamen had degene, met wie ik mailcontact heb gehad vanuit de organisatie, ons al meteen gevonden, zonder dat ze een bordje bij had. Nu ben ik op mijn kamertje, ons kamertje. Ik slaap hier samen met Kim een ander Nederlands meisje, ik moet haar en de anderen nog beter leren kennen. Vanmiddag hebben we aan het zwembad gezeten en vanavond met z'n allen nacho's gegeten. De vlucht was toch wel vermoeiend, dus ga ik op tijd slapen en kijken wat morgen ons brengt.

  • 05 Januari 2016 - 20:31

    Nelleke:

    Ha Maud,
    Fijn dat de reis goed is verlopen.
    Heel veel succes en geniet van de zonnige kant van het half jaar.
    Het ga je goed!!
    De Verhagentjes

  • 05 Januari 2016 - 22:58

    Hanny:

    hoi Globetrotter

    Lang hè zo'n zit in het vliegtuig, maar nu wordt het genieten.
    Mooi weer, mooie mensen, mooi werk en op tijd relaxen!!!
    We zijn natuurlijk erg benieuwd naar jou verhalen.
    geniet ervan
    xxx ome Dré en tante Hanny

  • 06 Januari 2016 - 08:22

    Rianne :

    Hey Maud,

    Wat fijn dat je goed bent aangekomen,
    laat ons ook een beetje meegenieten van je belevenissen!
    Heb een super leuke tijd daar!

    Dikke kus,

    ome Wick en tante Rianne

  • 06 Januari 2016 - 09:52

    Fleur:

    Fijn Maudie dat je goed bent aangekomen!
    Nu lekker bijkomen van de vlucht en genieten van alle nieuwe indrukken en het mooie weer!

    Kus je zus

  • 06 Januari 2016 - 10:25

    Jeanine:

    Het avontuur is begonnen! Veel plezier bij de kennismKing met de kinderen.

  • 06 Januari 2016 - 20:36

    Marlies:

    Lieve Maud,
    Super fijn dat de reis goed verlopen is. Nu heerlijk genieten van je nieuwe omgeving. Heel veel succes met de dingen die je gaat ondernemen. Tot "schrijfs"!
    Kusjes van de Diekertjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maud

Actief sinds 19 Dec. 2015
Verslag gelezen: 349
Totaal aantal bezoekers 10364

Voorgaande reizen:

04 Januari 2016 - 26 Juni 2016

Vrijwilligerswerk in Port Elizabeth

19 December 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: