Dag van vertrek - Reisverslag uit Oostelbeers, Nederland van Maud Deenen - WaarBenJij.nu Dag van vertrek - Reisverslag uit Oostelbeers, Nederland van Maud Deenen - WaarBenJij.nu

Dag van vertrek

Door: Maud Deenen

Blijf op de hoogte en volg Maud

04 Januari 2016 | Nederland, Oostelbeers

Vandaag is het dan zover.. Ik ga mijn avontuur aan. Vanmiddag om 17.00 uur zal mijn vliegtuig opstijgen en ga ik het uren lange zitten tegemoet. Tussendoor dan maar een keer extra naar de wc om mijn beentjes te strekken. En ja hoor vriendinnen,, het dagboek zit in mijn handbagage dus ga ik mijn eerste ervaringen maar meteen noteren in het vliegtuig. In de eerste vlucht naar München waar de eerste tussenstop is, zit ik op stoel 19A aan de raamkant, dus kan ik Nederland goed gedag zwaaien. Mijn koffer is helemaal ingepakt, en jawel, ik ben niet over de kilo's heen gegaan. Van de 23 kg zit er toch wel 22,7 kg in. Helemaal gedouched en wel klaar om over een uurtje te gaan. Ik ben benieuwd hoe het allemaal zal gaan,, nu wordt t toch wel spannend! Dinsdag zal ik rond de middag aankomen in mijn verblijf voor komend half jaar. Dan zal ik alles zo snel mogelijk installeren en weer een nieuw reisverslag erop zetten. Nederland de groetjes en veel liefs van mij!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maud

Actief sinds 19 Dec. 2015
Verslag gelezen: 358
Totaal aantal bezoekers 10355

Voorgaande reizen:

04 Januari 2016 - 26 Juni 2016

Vrijwilligerswerk in Port Elizabeth

19 December 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: